Wednesday, February 6, 2008

Az első mintám :)

Az első mintám :)SocialTwist Tell-a-Friend

26 comments:

Réka said...

Gratulálok Luca! :)

Luca said...

Köszönöm Réka! Puszi :)

Dóra said...

Köszönet a mintáért! Nagyon ügyes vagy! Ez a minta igazán profi!!!!!!

Gini said...

Köszönöm én is a mintát! Ahogy időm lesz,ki is próbálom!!

Roberta said...

Köszi Luca:-))))) Mivel imádom a bogyókat és is meg fogom csinálni:-)))))

Luca said...

Dóri, olyan jól esik, hogy tetszik. A te bogyóid inspiráltak, hogy a rakás nem sikerült próbálkozás után ne adjam fel! Ez lett belőle!
Köszönöm!

Luca said...

Gini, Roberta, kíváncsian várom a kész műveket.Örülök, hogy tetszik nektek a mintám!!!
Köszönöm!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" said...

Gratulálok!!!!
Nagyon tetszik a mintád én is odavagyok a bogyókért!!!

Babra said...

Naagyon köszönöm, hogy csináltál egy olyan bogyómintát ami alapján végre én is csinálhatok bogyeszt:D Idáig amiket próbáltam egy sem jött össze, most viszont már 4 is van:D:D Kösziköszikösziii

Luca said...

Babra, annyira örülök neki, hogy örömet okozott a mintám. Teljesen megértem a problémádat mert nekem se jött össze egyik sem. Ezért is született meg az én bogyóm.

A Te golyszlijaidra nagyon kíváncsi vagyok ám!

Puszi

Luca said...

Nagyon szépen köszönöm Zsuzska!

Tündi said...

Luca, fantasztikusan ügyi vagy!! Én is ki fogom próbizni hamarosan! Aztán mutizom.)))

Zita ékszerei said...

Nagyon jó lett ez a minta! Szerintem ki is próbálom! Köszi szépen, hogy megosztottad velünk! :-D

Peetje said...

Thank you for the pattern!
bye :-)

Luca said...

Tündi, Zita, Nagyon várom a kész műveket!!

Luca said...

Peetje your welcome!

Unknown said...

Én is köszönöm a mintát!:)
Nagyon-nagyon ügyes vagy!!!

FRAMBOISE - http://framboisesauvage.canalblog.com/ said...

Thank you very much

Anonymous said...

Köszi a mintát, ki fogom próbálni!

Madame Bijou - Horváth Mónika said...

Fantasztikus vagy! Köszönöm:)

Kndla's said...

Bonjour!

J'adore votre blog et tout ce que vous faites est merveilleux.

Je voudrais inclure vos diagrammes ou de dessins sur mon site.

Ce serait une façon pour plus de gens au courant de votre talent et votre bon travail.

J'espère que vous aimez l'idée et que vous souhaitez participer.

Merci beaucoup.

Reme.



Hello!

I love your blog and everything you do is terrific.

I would like to include your diagrams or patterns on my website.

It would be a way for more people aware of your talent and good work.

I hope you like the idea and want to participate.

Thank you very much.

Reme.

Nagyné Blahó Zsuzsa said...

Luca!
Végre én is megfűztem a mintádat, és azt kell mondjam nagyon IMÁDOM!!!
KÖSZÖNÖM!!!

choquelicot said...

thqnk you very ;uch . this beaded beads is very nice

Unknown said...

merci beaucoup pour ce schéma

Anikó said...

Nagyon-nagyon köszönöm!!! Szuper és nagyon jól követhető a minta! Nagy örömmel fűztem:-).

bebedesiles said...

Thanks for the how-to, i made my first beaded bead last week.